JA?

Minns ni hur det var när man var liten och kär, när man fnissigt drog bort de där bladen ett i taget. Hur prästkragar var lika med sommarlov....sovmornar och hänga ute med kompisar tills det blev mörkt. 
Å vad jag älskade mina sommarlov i vårt radhusområde där vi kunde springa fritt till varandra, våra föräldrar umgicks. Vi körde fotboll, spelade brännboll på ängen tills vi inte längre såg bollen.....jag var aldrig ensam. 
När vi var hungriga gick vi bara hem till någon där det alltid fanns mat och det grillades massor. 
Precis så hoppas jag att Liam ska få växa upp, ha nära till sina kompisar. Kunna springa fritt, leka och busa tills han slocknar av utmattning.
 
Så snälla byggnadskontoret, kan vi snart få vårt bygglov och sätta fart med bygget!
 
Enligt kragen blev det ett rakt JA! 
 
 
 
Söta att titta på men de luktar i ren svenska - KOSKIT! ^_^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback