90´s fashion!

På lördag är jag och Fredrik bjudna på 30 årsfest med 90-tals tema. 
Jag behöver hjälp, jag minns inte riktigt vad jag hade för "fashion moment" för ärligt talat så var inte 90-tals mode någon hit för mig eller jag brydde mig väl inte. Jag hade massa omatchade mönster, väst och cykelbyxor!
Vi gick igenom gamla foton hos mina föräldrar...OMG katastrof och Fredrik fick sig ett gott skratt och mina syskon har retat mig sedan dess! 
Igår kollade vi igenom Fredriks foton som finns här i datorn och vad vi skrattade, då var de inte så jättegamla men så som vi har ändrats! 
Hur minns ni er 90-tal? Feed me och dela med dig! Tips på kläder mottages!
 
Jag minns detta gäng...
 
Pang i pluggetgänget....
 
Givetvis detta gäng i senare 90-tal...asså kolla jeansmodellen...hehehe förstår inte att de kommit tillbaka asså jeansmodellen...
 
Jag tycker att Fredrik ska köra boyband looken hahaha 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback