Dagens recycle tips!

Ikväll somnade min lilla familj redan kl.20.30. Själv var jag för pigg för att sova. Pass på! Läsa tidningar som jag aldrig hinner med eller titta på en mysig film och sticka samtidigt eller sy?! Det blev till att sy, var lite nyfiken på vad jag kunde fixa till med ett par Acne jeans som Fredrik hade tänkt att slänga men jag tyckte det var sådär häääärligt uttvättade. Så jag sa direkt...neeeeeej jag kan göra om något till Liam. Jamenvisst blev det ett par mini-jeans till tjorven! Skulle egentligen räckt till 2 par då mannen min har väldigt långa ben men jag tyckte jeansen passade perfekt till mig som shorts...så fick det bli. Mycket nöjd över kvällens "spontant uttråkad egentligen jag orkar inte göra något projekt." ^_^

Mor och son

Baksidan med mega taggen haha 

Plockade ihop en söt outfit. Body Ebbe, stickat ullväst köpt i Hong-kong, napp+napphållare Elodie details, skor Vincent





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback