Ready to relax!

Jepp, hela helgen har varit i lagom lunkande fart.
Vi har städat, handlat och tagit sköna familjestunder och vet ni vad..ännu mer familjestunder blir det för vi är redo för vår Asienresa! Jag får umgås med hela min lilla familj i 24/7! Vi har inga måsten planerat förutom att hälsa på släkten och ÄTA GOTT! Denna resa blir ett fantastiskt avslut på min mammaledighet, underbara 15 månader har jag fått njuta av samt vänja mig vid mitt "nya" liv som mamma och vi som en liten familj. 
Visst har livet förändrats, det har varit en utmaning både för mig och Fredrik med sömnlösa nätter och tidiga mornar MEN vårt liv har också blivit så mycket rikare! Vi har ändå gjort det vi tycker om att göra, träffat vänner, ätit ute och rest runt i världen. Allt detta tror jag har varit vår inställning, flexibilitet men framförallt för att vi är ett team. Vi brukar påminna varandra om vad som är viktigast, vad gör det om vi har glömt ditt eller datt på en resa...eller vad nu kan vara en irritationsfaktor. Man lär sig och växer med varandra och det viktigaste av allt är ju att man då inser vilken lycka det är att ha varandra, att få vara en liten familj och ha hälsan i välbehåll! 
 
Bästa stunden! Hela min familj i min famn för en liten tupplur mitt på dagen efter en skön promenad...<3
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback