Vi har det underbart!

Vi ar pa landet i Kina hos min mormor och har det fantastiskt bra。
Har detoxat fran socialmedia och internet,bara vilat, atit ekologiskt narodlat mat och umgatts med slaktingar。
Liam trivs som fisken i vatten och ALLA fullstandigt skammer bort honom med uppmarksamhet。
Haromdagen var vi och plockade frukt i en slaktings frukttradgard。Allt i fran Guava, papaya,garambola till kinesiska gronsaker。 SUPERMYSIGT!
 

 
 
 
Papayaträd
 
 
Den langa vasterlanningen med mina skona slaktingar。
 
 
 
 
Liams forsta guava direkt fran tradet
 
 
 
I det här huset växte jag upp innan jag flyttade till Sverige. Det är väldigt nedgången nu när ingen bor där. Min morfar skötte allting väldigt fint. Han hade sin praktik, (han var läkare i byn) sin fruktträdgård och odlingar runt om. Vi kan än idag plocka både carambola, dragon eyes, mango mm. 
 
Plocka carambol i min morfars trädgård. 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback