Lägenheten är såld!

Det har varit 2 veckor av spänning, från att vi la ut vår lägenhet på försäljning har vi bevakat hemnet som hökar. Vad var oddsen att från nästan inga 3or ute i området till sju stycken 3or till salu som hade visning samma helg! Fy vad pirrigt det har varit men samtidigt väldigt skoj.
När man gör en storstädning inför en försäljning så ser man verkligen lägenhetens skönhet. Nästan så man vill skriva upp det på en lista, hallåååå ser ni det vackra ljuset! Vi har sooooool från 10-20 på ballen! ^_^ 
Nervositeten kunde vi inte riktigt undgå trots att vi VISSTE att vi har den BÄSTA lägenheten för i slutändan är ju smaken som baken. Alla är vi ju olika och har olika tycke och smak. MEN! Åååhhh så roligt att det var så många som gillade vår lägenhet!
Omkring 36 par kom på visningen varav 28 uppskrivna andra var väl grannar och konkurrenter haha. Budgivningen började redan på måndagen innan vi ens haft 2a visningen! Kontraktet skrev vi redan på tisdagskvällen. Köparna är ett ungt par  i vår ålder, de la 1a budet och vi förstod ganska snart att de jättegärna ville bo här. Heja de som tillslut vann! Det känns helt rätt att de får ta över vår fina fina fina lägenhet! 
 
Jag grät en skvätt på kvällen för nu är det på riktigt, vi ska lämna detta fantastiska område. Vår första gemensamma bostad, som jag har trivts här! Här blev vi kära! Jag minns så väl den där tidiga varma sommarmorgonen i juli på föreningens trappa, när vi träffades på en kompis fest i grannhuset. Där satt vi och blickade ut mot vattnet och pratade.....det kändes bara så härligt och 4 år senare sitter vi här i vår ljusa lägenhet med vår son och planerar för vårt hus. Det är en ganska mäktig känsla....obeskrivlig och jag är otroligt tacksam. Jag kommer aldrig glömma bort vårt liv här...det var ju här det började. <3
 
Jag gick all in med snittblommor, älskar det! 
 
Fångade upp fåtöljensfärg i buketten. Stora vita doftrosor, ranunklar och forsythian.

Köket med köksön som vi byggde till.

Arbetshörnan
 
En oxelkvist och lite stilleben
 
Småvaser på marmorbricka som jag fick i avskedspresent för längesen när jag jobbade som nanny.


 
Balkongen med söder, sydvästläge. Rhodedendron köpte jag i sista minuten...tur att jag lyckades hitta en som gick i samma milda färgskala som övriga balkongväxter...lilavit.
 
Sovrumsfönstret med mälarglimt....
 
Vill ha en sån bukett i sovrummet vaaaaarje dag, tack!
 
 

Förstår ni ljuset....

50 shades of white...bäddade lager på lager i olika material. Skönaste sängkläderna från Muji!
 
Ordning och reda på skoväggen!
 
 
Liam har också sin samling...
 
Liams krypin - nya fina sängkläder från BLISS, jag får visa er en närmare titt i ett annat inlägg. SÅ NÖJDA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback