Morsdag

Visst blev jag uppvaktad av mina fina killar på morsdag i söndags. Vaknade till  nybryggt cappuccino och en present som Liam hjälpte mig att öppna. Jag hade tittat på en pappershållare i marmor och mässing från Ferm living tidigare men lät bli att köpa för vi ändå skulle flytta snart. Den hade tydligen pappan siktat på och kommit ihåg! Det är såna små tankar som gör mig lycklig.
 
Sedan skulle jag göra mig iordning för vi skulle tydligen åka till mitt favorit frukostställe för att äta. Vid det utblommade syrenträdet i en nyvaken Kungsholmen fick jag min frukost serverad precis som jag ville ha det. Alldeles underbart att sitta länge ute med min lilla familj! Älskar er, de finaste jag har! <3

Frukost på Petit France

Min lilla trädgårdsmästare, så tacksam att jag fick bli din mamma! 

Hexagon stand från Ferm living, love it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback