Min älskade pojke

Tänk att du har blivit så stor på bara några månader. Idag nästan 20 månader gammal. Du visar bestämd och tackar snällt varje gång du ätit klart. Å äta vill du helst göra själv för numera åker faktiskt det mesta in i munnen även om du mot slutet tycker det är kul att slänga både mat och allt du kommer åt från bordet. >_< 
Jag brukar ju säga att alla ålder har sin charm. Vissa stunder driver du både pappa och mig till vansinne då du testar gränser och vill visa att du nämligen också kan bestämma. Det är bra att visa alla dina sidor men vi tycker ganska mycket mer om den Liam som vill krypa upp i vår famn och gosar med en bra bok eller film. Så får vi ju såna härliga pussar emellanåt. 
Du gör mamma så lycklig så lycklig och jag är så glad att jag fick bli just din mamma! 
 

Första "förskolefotot".
 
Testar farbror Martins leksaks atom.

Teaterapan

 
Asså de här två...
 
 
Hjälper mamma och skördar...
Liten med jätte äpple.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback