Idag var en bra dag!

Nu har jobbet äntligen börja lägga sig, jag är inte sådär döttstrött som jag har varit i 3 veckors tid efter jobbet. Mitt 5e klassrum som jag har byggt upp från grund saknar visserligen både förvaring och ljuddämpning fortfarande men saker och ting är beställda. Jag har i veckan hunnit beta av 24 startsamtal, YAY till mig! Längtar tills verksamheten dra igång på riktigt och att barnen ska bli varama i kläderna, det är ju alltid sådär i början att man känner sig sådär tjatig men det lönar sig i längden. Jag jobbar med ett bra team, alla vill väl och vi sliter ihop!
 
Idag fick vi dessutom ett väldigt trevlig nyhet från vår fantastiska säljare Lars från Myresjö hus, han undrade om vi var intresserade att flytta fram vår husleverans från vecka 50 till vecka 46. Såklart tackade vi JA, HUUURRA 4 hela veckor innan. Jag som härodagen var så less på denna väntan att ingenting veta och ingenting hände trots att sommaruppehållet var över. Till att vi tom fått en pre-leveransdatum 12-13 november. Är det inte väldigt snart!? Åhhh så snart får vi äntligen sätta första spadet i jord!!!
Nu håller vi alla tummar och tår att markarbetet ska hålla inom budgeten. 
Det var en kort uppdatering för nu ska denna glada mamma krypa ner hos sina killar (iallafall den stora). ^_^
 
Tidigare ikväll myste jag med den lilla killen, nybadade nedgosade i soffan med Frozen. Det här har jag längtat efter i veckor! 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback